Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Apr 2024 09:33:45 +0300

Tere!

Harku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/00924 
aadressile Harju maakond, Harku vald, Harku alevik, Aia põik 2, Harju 
maakond, Harku vald, Harku alevik, Aia põik 2, Harju maakond, Harku vald, 
Harku alevik, Aia põik 2// 4 (Autode müügihall, Lokaalne survegaasimahuti, 
Kraav) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamine

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26949864>  (menetlus nr: 
414889), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 26.04.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Harku Vallavalitsus) või menetleja (TOOMAS KARMA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister